רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.


חדרים לפי שעה בהרצליה. חדרים לפי שעה בחיפה. לופט בראשון לציון. צימרים לפי שעה. חדרים דיסקרטיים.



חדרים בלבן בחיפה

חדרים של קוקי

IQ LOFT

חדרים בלבן - חדש בחיפה, בפינה שקטה אך מרכזית בחיפה מחכים לכם 3 חדרי אירוח מפוארים ומעוצבים ביד רמה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

לכל יחידה חניה צמודה ופרטית, התשלום בתיבת דואר והפרטיות מוחלטת.

 

בחדרים יש מיטה זוגית מעולה, חדר חצה עם מקלחון, פינת קפה, שתייה קרה וכיבוד קל, LCD בכבלים, DVD, פינת ישיבה זוגית, מיזוג אויר.

 

לרשותכם סוויטה VIP יוקרתית בה תהינו בג'קוזי מרווח ואווירה קסומה.

 

מתאים להשכרה לפי שעות, ימי הולדת, יום נישואין, הפתעה לבן או בת הזוג.

 

לחוגגים מסיבת רווקים ורווקות חדש בחדרים בלבן סוויטה פרטית עם ג'קוזי ספא, פינות ישיבה מרווחות, מוזיקה ועוד פינוקים לבקשתכם.

054-3444101

החדרים של קוקי בהרצליה - חדש חדש בשכונת וילות בהרצליה מחכה לכם וילה ענקית ובה 2 סוויטות מפוארת עם ג'קוזי ויחידת אירוח מפוארת ללא ג'קוזי.

 

זוגות שמחפשים אירוח מפנק ודיסקרטי מוזמנים לבילוי בחדרים של קוקי: יחידת אירוח איכותית ללא ג'קוזי ו- 2 סוויטות חדשות ומעוצבות בסטנדרטים גבוהים בהם: מיטה מרווחת ונוחה במיוחד, מצעים מעוצבים, ג'קוזי ענק מאוד, פינת סלון אינטימית, LCD בכבלים, תאורה רומנטית, חדר רחצה, מתקן מים מינרלים, פינת קפה, נשנושים מתוקים ומלוחים, בקבוק יין - החל מ 200 ש"ח.


מבחינה דיסקרטית: הכניסה לכל סוויטה באמצעות שער חשמלי המוביל ישירות לחניה צמודה ופרטית, התשלום ללא מפגש עם צוות המקום, המקום נותן שירות 24 שעות.

 

מחירון: חדר ללא ג'קוזי החל מ 120 ש"ח

סוויטה עם ג'קוזי - החל מ 200 ש"ח.

 

אז אם אתם מחפשים חדרים לפי שעה בהרצליה, בילוי איכותי עם בן או בת הזוג, פסק זמן באמצע היום - עכשיו חדש החדרים של קוקי בהרצליה - פרטיות מלאה, 100% פינוקים וניקיון.

 

054-9809177

לופט IQ – הסיבה שלכם, המסיבה עלינו!

 

הפעם אנחנו מזמינים אתכם לחוויה שטרם הכרתם, מתחם פאר החובק שני לופטים ענקיים , לופט I ולופט Q , כל אחד מהלופטים עוצב בקפידה יתרה ונותן לכם את כל הסיבות שבעולם להגיע ולחגוג את האירוע שלכם.

 

לופט IQ גאה להציע: ·מסכי LCD ענקיים פזורים בכל רחבי הלופט.

·פינות ישיבה ענקיות

·חדר VIP למנוחה

·שולחן סנוקר יוקרתי עשוי שיש

·חדר רחצה

·מקרן ענק ומערכת קריוקי מקצועית ·מערכת הגברה

·פינת ברביקיו

·מערכת LAD מפוארת

·מכונת קרח

בלופט I ימתין לכם ג'קוזי ענק המתאים לעשרה אנשים, עם מפלי מים מרהיבים, בלופט Q ישנה בריכה מחוממת , ג'קוזי ספא וסאונה, 6 מסכי ענק מובנים.

 

הלופט מתאים לאירועים עד 35 איש.

 

לופט Q – מתאים לאירועים ומסיבות עד 100 איש, בו תתפנקו בבריכת שחייה ענקית וג'קוזי ספא עם מפלי מים המתאים ל 15 אנשים, סאונה רטובה, 8 מסכים מובנים בקירות הלופט.

 

הלופטים מתאימים לכל סוגי האירועים, ימי הולדת, ערבי צוות, מסיבות מכל הסוגים.

 

מיקום : לופט IQ נמצא במרכז הארץ בעיר ראשון לציון ברחוב לישינסקי 10 אז תזכרו את השם : לופט IQ – כי יש דברים שלא תרצו לשכוח...

 

054-8780733

 

לכל לקוח שמגיע מפורטל VIP - מתנה!


רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.




צור קשר - חדרים לפי שעה

שלח הודעה לנציג החברה: