רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.


עורך דין בראשון לציון ארנסט גדייב. דיני עבודה. עורך דין נדל''ן. עורכי דין במרכז.



משרד בוטיק בעל ניסיון ומוניטין בתחום המקרקעין, עבודה ותאגידים.

 

עורך דין ארנסט גדייב דוגל בהענקת שירות משפטי מקצועי, אישי ומקיף לכל קהל לקוחותיו, תוך זמינות גבוהה וקשר ישיר ורציף עם הלקוח לכל אורך הטיפול המשפטי, מהפגישה הראשונה ועד לסיום הטיפול המשפטי בעניינו של כל לקוח ולקוח. 

הטיפול המשפטי בתיקי לקוחות המשרד נעשה תמיד על הצד המקצועי הטוב ביותר, ביעילות מרבית, והכל בהתחשב בצורכי הלקוח הספציפי.

 

עסקאות נדל''ן ומקרקעין.

 

רכישה ומכירה של דירה/נכס מקרקעין הינו צעד משמעותי עבור כל אחד ואחת מאיתנו. לכן, אנו ממליצים לבצע עסקאות מסוג זה בליווי איש מקצוע מומחה בתחום. משרדנו מלווה הן רוכשים והן מוכרים של דירות/נכסי מקרקעין לאורך כל תהליך העסקה, בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן, ובין אם מדובר ברכישה או מכירה של דירה יד שנייה. משרדנו אף עוסק בתחום השכירות הפרטית והמסחרית כגון: דירות, חנויות, מגרשים ונכסים מסחריים.

 

דיני עבודה - תחום דיני העבודה בישראל הינו רחב היקף, מורכב ומסדיר את מערכת היחסים בין העובד למעבידו.

 

משרדינו מעניק ייעוץ משפטי שוטף לעובדים ומעסיקים, וכן מייצג עובדים ומעסיקים בסכסוכי עבודה שונים בערכאות משפטיות שונות. בנוסף, אנו מלווים את לקוחותינו בהליכי שימוע, בפיטורים שלא כדין, בניהולי משא ומתן, בעריכת הסכמי עבודה ועוד.

 

דיני חברות ושותפויות

עמותות וחל"צים
 

משרדנו מעניק ייעוץ מקצועי ומקיף לחברות ושותפויות, וכן מטפל בהקמתם ופירוקם מול רשם החברות והשותפויות. כמו כן, משרדנו מייצג, בין היתר, חברות ושותפויות בהליכים משפטיים, וכן מעניק לגופים אלה ייעוץ והכוונה משפטית ביחס להתנהלותם המשפטית של בעלי המניות/חברי השותפות, נושאי המשרה והעובדים בחברה/שותפות.

 

המגזר השלישי - המושג ה-"מגזר השלישי" מתייחס למגזר שלם של גופים ללא כל כוונות רווח, כגון עמותות וחברות לתועלת הציבור (חלצ"ים) המוקמים למטרות ציבוריות. מעצם הגדרתם ככאלה, הדין החל על גופים אלו שונה ונבדל מהדין החל על מגזר הגופים העסקיים ומגזר הגופים הציבוריים. משרדנו עוסק בהקמה, פירוק, ומיזוג עמותות וחל"צים, במתן ייעוץ משפטי שוטף לאותם גופים, וייצוגם מול מוסדות המדינה (כגון רשם החברות ורשם העמותות וההקדשות). בנוסף, משרדנו מטפל בבקשות לאישורי ניהול תקין, בקשות לקבלת זיכוי ממס לתורמים לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, ליווי ביקורות עומק הנערכות לעמותות וחל"צים הן על ידי משרד הפנים והן על ידי רשם העמותות.

ריטיינר - המושג ריטיינר מתייחס למתן שירותי ייעוץ משפטי שוטף ללקוח על בסיס חודשי. גופים רבים, כגון חברות, עמותות, חברות לתועלת הציבור, וארגונים שונים נזקקים לא אחת לכישוריו ותמיכתו של עורך דין מקצועי על מנת להימנע מ-"תאונות" משפטיות ותביעות למינהן. במסגרת זו, מותאם השירות המשפטי ללקוח בהתאם לצרכיו, והוא טומן בחובו ייעוץ משפטי שוטף במגוון רחב של נושאים.

 

 

צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין המצוי בתחומי עיסוק המשרד.


רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.




צור קשר - עורך דין ארנסט גדייב

שלח הודעה לנציג החברה: