רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.


קלאסיק דנט - מעבדת שיניים בחולון



קלאסיק דנט - מעבדת שיניים בחולון – הדרך לחיוך בריא

תחום השיניים התותבות זו סדרה של פעולות לשחזור טור שלם של שיניים. אובדן של אפילו שן אחת מביא להפחתת הלחץ על החניכיים, מה שעשוי לגרום להתנוונותה. האוכל נלעס ביסודיות פחותה, מה שפוגע בעבודת מערכת העיכול ומגביר את הלחץ על השיניים האחרים, מה שבאופן כללי משפיע לרעה על המצב של כל הגוף.
החלפת השיניים החסרות ב'תותבות' – זה הפיתרון הנפוץ ביותר לבעיה זה. יצירת 'תותבות' בעזרתם האדיבה של המומחים במעבדה שלנו בחולון מתבצעת בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר והחומרים באיכות הכי גבוהה.
היתרונות העיקריים של יצירת שיניים תותבות על פני השתלות שיניים הם:

אין צורך בהתערבות כירורגית
החלפה מהירה של השן והשתלבות מהירה
אין צורך בתקופת שיקום ארוכה
תוחלת החיים הארוכה של ה'תותבות'

המומחים במעבדה שלנו צברו ניסיון רב לאורך שמונת שנות עבודה, ונכון להיום הם מסוגלים ליצור כל סוג של 'תותבות'.
בניהם ניתן למצוא 'תותבות' קבועות (לא ניתנים להסרה): גשרים, כתרים בודדים, חזיתות, שיבוצים ו'תותבות' עגולות. במידת הצורך, ניתן לתקן פגם בחלק החיצוני של השן. במעבדה קיימת אפשרות ליציקה אינדיווידואלית של 'תותבות' (בנייה נוספת על השן), יצירת כתרים חלקיים (תוספות) שצבעם זהה לגמרי לצבע השן עצמה. מלבד יצירת כתרים העשויים ממתכת וקרמיקה שלא מאבדים את הפופולאריות שלהם בזכות היבטים אסתטיים ופיזיולוגיים של החומר, המומחים במעבדת ה'תותבות' למדו בצורה טובה את תורת יצירת הכתרים מזירקוניום, שהינם חזקים יותר ומחקים בצורה הטובה ביותר את צבע השן הטבעי.
'תותבות' נשלפות מסוגלות לשחזר באופן חלקי או מלא טור שיניים שלם. 'תותבות' עגולות ואבזמיים נשלפים מאופיינים בקלות התקנתם, התברגות בטיחותית ויצירת לחץ מאוזן על החניכיים. כיום מומלץ להתקין 'תותבות' נשלפות לגמרי על גבי שתלים שנבנו בתוך החניכיים, בעיקר כאשר הדבר נוגע ללסת התחתונה. יצירת 'תותבות' עבור השתלים מתבצעת על ידי מכשיר דיוק – העוזר לשחזר את תנועת מפרק הלסת התחתונה, מה שמבטיח לתותב תקופת שימוש ארוכה.
לשינה טובה ושמירת שלמות השיניים במצב של חריקת שיניים (התכווצות בלתי רצונית של שרירי הלעיסה במהלך השינה, מה שגורם לחריקה) קיימים שומרי פה ליליים. שומרי פה עיצוריים ונוחים המיוצרים בהתאם למידות האינדיווידואליות שלכם יעזרו לשמור על חיוך נוצץ לאורך זמן, ולפתור אתכם מכאבי ראש בבקרים, תוצאה נפוצה של חריקת שיניים.
ניתן להוסיף לרשימת השירותים המוצעים גם תיקון מהיר של שיניים תותבות במקום. כל לקוחותינו מקבלים משלוח חינם של ההזמנה. מהירות מאיכות ביצוע ההזמנות קיבל תגובות טובות בקרב הלקוחות הרבים שלנו.

אנו מזמינים מרפאות שיניים ומומחים פרטיים לשיתופי פעולה נעימים ומפרים.


רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.




צור קשר - קלאסיק דנט - מעבדת שיניים

שלח הודעה לנציג החברה: