רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.


קליניקה לטיפולים הוליסטיים מרכז הארץ "סוד הבריאות". רפואה אלטרנטיבית. דיקור סיני בחולון. רפואה סינית.



קליניקה רפואה אלטרנטיבית בחולון "סוד הבריאות"

בקליניקה רפואה אלטרנטיבית בחולון "סוד הבריאות" בהנהלתה של ד"ר אירינה יוחננוב (Ph.D) - פסיכותרפיסטית הוליסטית ומומחית בדיקור סיני נוירולוגי מטפלים ביעילות ב:

 קליניקה המתמחה במגוון רחב של טיפולים:

ישנו קשר עמוק ובלתי נמנע בין גוף ונפש ,חוסר התייחסות למרחב אחד עשוי להוביל לחוסר איזון וקושי בהשגת תוצאות .

רפואה קונבנציונלית מודרנית לא תמיד יכולה לפתור בעיות לאנשים המושפעים על רקע פסיכולוגי (אלא בעיות פסיכוסומטיות שבאות לידיי ביטוי בכאבים במערכת העיכול ,כאבי ראש , עודף משקל ,עייפות כרונית ועוד .. ) ובידיוק כאן באה לעזרת אותם אנשים ,ד"ר אירינה – פסיכוטרפיסטית הוליסטית .

היא יכולה לעזור לאנשים לפתור בעיות שהם נתקלים בהם במהלך חייהם, כמו למשל: אובדן אדם קרוב, אדם עם בעיות תקשורת , אדם עם חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך, וכן הלאה. לרשותה עומד סל כלים רחב כמו:פרחי באך, טכניקות תרפויטיות לשיחרור מתחים ולחצים, פחדים וחרדות ,הילינג – ריפוי באנרגיות , פסיכודרמה ,עבודה עם קלפים טיפוליים .

ד"ר אירינה יוחננוב גם מטפלת ריגשית בילדים , יכולה לעזור בבעיות של הרטבת לילה. לכל אדם היא בוחרת טיפול באופן מדוייק וספציפי שמתאימה עבורו במיוחד ,שיכול לתת מענה על נושאים כמו :חסימות ריגשית, אכילה ריגשית, תקיעות בחיים ,בעיות זוגיות, דיכאון ועוד .

בעזרת רפואה סינית ודיקור סיני נוירולוגי ד"ר אירינה מטפלת ביעילות בבעיות כאב ובבעיות גניקולוגיה. כמו למשל: היא יכולה לעזור ולרפא במקרים הבאים ; כאבי ראש כרוניים , מיגרנות , כאבי שרירים ופרקים ,עייפות כרונית, קשיי הירדמות , בעיות וסת – וסת לא סדיר ,על וסת ,גלי חום , PMS , בעיות פיריון ועוד.

 90% מהצלחה בטיפולים -זה להגיע לאבחון נכון של המטופל, בכדי להגיע לאבחון מדויק , היא משתמשת באבחון ממוחשב, שנותן סקירה של כל האיברים והמערכות בגוף ברמה פיזיאולוגית  נפשית ואנרגטית . מצליחה לגלות בעיות ששום בדיקה אחרת לא מצליחה לגלות כמו בעיות עור, חיידקים , וירוסים וטפילים...


רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.




צור קשר - קליניקה לטיפולים הוליסטיים "סוד הבריאות"

שלח הודעה לנציג החברה: