רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.


רופא שיניים בחולון. השתלות שיניים בחולון. טיפולי שיניים בחולון. מרפאת שיניים בחולון.



רופא שיניים בחולון ד''ר שלמה פזילוב: טיפולי שיניים מכל הלב 

 

מבצע למטופלים: למטופלים חדשים אשר סוגרים תוכנית טיפול - ניקוי אבנית  ו הלבנת שיניים מתנה

רפואת שיניים מחייבית מידות של יצירתיות, הרי יש בה היבטים אסתטיים. כך בדיוק רואה את עבודתו רופא שיניים בחולון ד''ר שלמה פזילוב' בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים. בעשייתו שבזכותה לקוחותיו יכולים לחייך חיוך רחב ומושלם נעזר הד"ר גם בתחביביו: ציור ואמנות. הרופא דוגל בשימור מרבי של הרקמות הטבעיות, אמצעים רדיקאליים, כגון: עקירה או ניתוח הנם בגדר המפלט האחרון. בבחירת שיטת הריפוי רופא השיניים בחולון בראש ובראשונה לוקח בחשבון שיקולים של בריאות המטופל והשלכות אפשריות של הטיפול.

 מרפאת שיניים בחולון

פרט לרמה גבוהה של טיפולים למרפאת שיניים בחולון של ד''ר שלמה פזילוב ישנו יתרון נוסף: מגוון שירותים מלא, השימוש בכל השיטות ודרכי הריפוי נעשה לטובת המטופלים. המרפאה מציעה:

- טיפול שורש, הסרת אבנית, טיפולי חניכיים (דלקת חניכיים)

- טיפולים כירורגיים, עקירת שיניים

- שיקום, סתימות (כולל סתימות לבנות)

- אסתטיקה: הלבנת שיניים, יישור שיניים (גשרים)

- כתרי זירקוניה, שיניים תותבות

- השתלת שיניים בחולון

מרפאתו של ד''ר פזילוב עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם שתי מעבדות שיניים השוכנות בסמוך לה. הדבר מאפשר לבצע כמעט במקום תיקון דחוף של תותב ובמידת הצורך למדוד ולהתאים כתרים ישירות מול טכנאי. דרך אגב, ד''ר פזילוב הוא בעל ניסיון של עשור כטכנאי שיניים. לכן הוא מתמצא במקצועו ומפנה את מטופליו אך ורק למקצוענים עליהם ניתן לסמוך.

לקוחות רבים פונים למרפאת שיניים בחולון הודות ליחס האדיב וידיו העדינות של הרופא, גישתו האישית בהתאמת הטיפול וכן בזכות מחירים נוחים. הם מופתעים לטובה מעלויות משתלמות תוך אפשרות פריסה למספר תשלומים של טיפולים, ניתוחים ותותבות בהתחשב ברמה גובהה של איכות ואמינות. המרפאה מצוידת במכשור חדשני, יחס אדיב ולבבי אווירה חיובית, רופא שיניים בחולון עובד בשיטות עדכניות לריפוי שיניים. הודות לכך כל מטופל יוצא מרוצה, לא חש חוסר נוחות לאחר הטיפול ובמידת הצורך חוזר למרפאה ברצון רב.


רוצים לפרסם כאן? תשאירו פרטים.




צור קשר - דר' שלמה פזילוב

שלח הודעה לנציג החברה: