עבודות בגובה, ניקוי חלונות בגובה ,הרחקת יונים במרכז ,שיפוץ מבנים , התקנת שלטים, הידוק אבנים, שיפוץ לובי, עבודות גמר מעטפת, צביעת קירות חיצוניים,

עבודות בגובה, ניקוי חלונות בגובה ,הרחקת יונים במרכז ,שיפוץ מבנים , התקנת שלטים, הידוק אבנים, שיפוץ לובי, עבודות גמר מעטפת, צביעת קירות חיצוניים,

 עבודות בגובה איכותיות ובטוחות!

עבודות בגובה, לכל מטרה שהיא הינה ההתמחות העיקרית . המוטו שלנו - הקפדה על תקני האיכות והבטיחות הגבוהים ביותר שקבעמכון התקנים הישראלי. אנחנו דואגים לשתף פעולה עם חברות הבנייה, ועדי בית ויזמים.

 

- שטיפת חלונות בגובה רב

בבניני מגורים, מבנים מכל הסוגים, ללא קשר לגובה המבנה או לייעוד שלו.

כי הרבה יותר נעים לשהות ולעבוד בחלל נקי – כשהכול מסביב נקי ההרגשה הרבה יותר נעימה, והסבירות להצטברות של חיידקים, וירוסים ושאר מרעין בישין פוחתת .

כי התפוקה בעבודה יותר גבוהה – מחקרים הוכיחו, שכאשר אנשים עובדים בסביבת עבודה נקייה ומוארת, ההספק שלהם בעבודה גדל. אז אם אתם מעסיקים עובדים והמשרד שלכם נמצא בקומה גבוהה, כדאי מאוד שתפנו לחברה שמציעה שירותי ניקוי חלונות בגבהים, אשר תבטיח שלעובדים שלכם יהיה כמה שיותר נעים.

 

הרחקת יונים הצבת דוקרנים ורשתות נגד יונים. ציפורים מביאות דאגות רבות כגון לכלוך ורעש, אנו נבטיח למגר את התופעה.

הדרך הטובה ביותר לבצע הצבה של דוקרנים והתקנה של רשתות היא באמצעות סנפלינג. בדרך זו ניתן להגיע לכל מקום (כמעט) בכל זווית, ולבצע את העבודה כמו שצריך, כדי שתוכלו לראות תוצאות.

על מנת שתוכלו לישון בשקט וללא המיית יונים ברקע, חשוב שתבחרו בחברה המתמחה בתחום של

הרחקת יונים באמצעות סנפלינג, ושביצעה כבר עבודות רבות בתחום במהלך שנות פעילותה.

 

שיפוץ מבנים, שיפוץ לובי וחדרי מדרגות, עבודות שיפוץ מבנים , עבודות גמר מעטפת (ביצוע תיקוני טיח, איטום וצביעת קירות חיצוניים.)

המבנים בהם אנחנו עובדים, מתגוררים ועושים עסקים, הם ברוב המקרים מבנים חזקים יציבים. כל הבניינים שנבנו אחרי שנת 1980, נבנו על פי דרישות התקן לעמידות מבנים בפני רעידות אדמה, ורוב המבנים שנבנו קודם משתתפים היום בתוכנית תמ"א 38, שמטרתה להתאים אותם לתקן זה. למרות זאת, כל המבנים עוברים תהליכים שונים עם השנים, והחומרים מהם הם בנויים מתלכלכים, נחלשים קצת ואף נסדקים ומתפוררים.

 

- התקנת שלטים, פרסומות, שלטים ושמשוניות מתמחה בביצוע עבודות בגובה בכלל ובהתקנת שלטים ושמשוניות בפרט, ומבצעת כל עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התקנת שלטים מכל הסוגים קנבסים, שמשוניות, שלטי פח, שלטי ניאון ועוד.

הדבקת מדבקות פרסום על מבנים

עיטוף מבנים בשלטים שהודפסו על רשתות מאש / שמשוניות

ועוד...

 

- הידוק אבנים/החלפת אבנים

מבנים אשר עומדים על תילם במשך שנים רבות, עוברים בלאי חיצוני נרחב, בעיקר בשל פגעי מזג האוויר. השמש הקופחת בימים החמים, הגשם שמרטיב וחודר דרך סדקים והרוחות החזקות, יכולים כל אחד בנפרד וכולם ביחד לגרום להתרופפות של אבנים שמהוות חיפוי חיצוני של מבנים.

על מנת למנוע נזקים חמורים שעלולים לקרות כתוצאה מכך, הן לדיירי המבנה והן לעוברים ולשבים שבקרבת מקום, חשוב מאוד לבצע הידוק אבנים ו/או החלפת אבנים אם הן כבר במצב שלא מאפשר שימוש חוזר בהן.

- שיקום בטונים

שיקום בטונים כשמו כן הוא שיקום של בטון שנסדק או נחלש, בעקבות פגעי הזמן. הבטון שבאמצעותו נבנים המבנים בהם אנו מתגוררים ועובדים, עוטף מוטות ברזל שהם חלק בלתי נפרד מיסודות המבנה. מוטות אלה עלולים להחליד או להישחק כתוצאה מחשיפה לפגעי מזג האוויר השונים ובפרט כתוצאה ממגע עם מים, דבר שפוגע בצורה ישירה גם בבטון העוטף אותם.

 

העבודות שאנו מבצעים בגובה רב, נעשות בהתאם לכל ההיתרים הנדרשים. צוות החברה של  עובדים עם ציוד מקצועי (במשומש גם לסנפלינג, פיגומים, סולמות ומנטפים),הכלים והחומרים מיובאים ממיטב היצרנים המובילים בתחום.


אנו נשמח לבצע כל עבודה בגובה לה תזדקקו בכל נקודה, בשבילנו אין דבר כזה משימה בלתי אפשרית ואנחנו כאן כדי להוכיח זאת!

שירותינו - עבודות בגובה

 -שטיפת חלונות בגובה, בבניני מגורים, מבנים מכל הסוגים, ללא קשר לגובה המבנה או לייעוד שלו.


 -הרחקת יונים, הצבת דוקרנים ורשתות נגד יונים. ציפורים מביאות דאגות רבות כגון לכלוך ורעש, אנו נבטיח למגר את התופעה.


 -אחזקת מבנים, שיפוץ לובי וחדרי מדרגות, עבודות שיפוץ, עבודות גמר מעטפת (ביצוע תיקוני טיח, איטום וצביעת קירות חיצוניים.(

 

 -התקנת שלטים, פרסומות, שלטים ושמשוניות


- הידוק אבנים.

 

 -עבודות שיפוץ חיצוניות,איטום.

דרושים - עבודות בגובה

לוח מודעות - עבודות בגובה

חדשות - עבודות בגובה

וידאו - עבודות בגובה

מבצעים - עבודות בגובה

צור קשר - עבודות בגובה
כתובת: כל הארץ
נייד: 052-9098298

שלח הודעה לנציג החברה:


סניפים:

הצג כל חוות דעת [0]

הגדרות לאנשים עם מוגבלויות