פריקת מכולות. שירותי סבלות. סידור מחסן.

פריקת מכולות. שירותי סבלות. סידור מחסן.

קבוצת א-ר.או. ד. או.ס- שירותי פריקת מכולות וסבלות

בשנים האחרונות ישנה גדילה בכמות המכולות המגיעה בתחבורה ימית או אווירית. בשל כך נדרשת כמות גדולה של כוח אדם מיומן לביצוע עבודת פריקת מכולות, העמסת התכולה וסידורה במחסנים עד לצאת הסחורות אל היעד. פעמים רבות ניכר חוסר משמעותי בכוח אדם לביצוע העבודה, כך שפריקת המכולות מתעכבת או נעשית בצורה רשלנית על מנת להספיק ולבצע אותה בזמן קצר. קבוצת א-ר.או. ד. או.ס מציעה סבלים מנוסים לעבודות של פריקת מכולות וסידור סחורה במחסן. למעשה, מציעה הקבוצה כוח אדם מיומן לביצוע כל המשימות מרגע הגעת המכולה ועד צאתה מן המחסן אל יעדה הסופי. 

פריקת מכולות

 פריקת מכולות כוללת בתוכה את פתיחת המכולות, הוצאת הארגזים והחבילות והעמסתם על גבי משאיות המובילות אותם אל המחסנים עד לצאתם אל היעד. עבודה זו דורשת שילוב של כוח פיזי רב, ניסיון וגם יכולת לעבודה זהירה שתמנע נזקים במוצרים עדינים או שבירים. קבוצת א-ר.או. ד. או.ס מעסיקה סבלים מנוסים המכירים היטב את עבודת הפריקה ומה היא דורשת. עבודתם משלבת כוח, רצינות ומסירות ויכולת גם לעבודה זהירה.

שירותי סבלות

בין עבודת הפריקה עד לרגע בו סחורות מגיעות אל המחסן נדרשת לא מעט עבודת סחיבה, עבודת סבלות היא הכרחית ולא ניתן לבצע את העבודה בלעדיה. הסבלים של קבוצת א-ר.או. ד. או.ס הם חרוצים, מסורים ורציניים. הם מבינים היטב את משמעות ביצוע עבודת הסבלות היטב. הם מנוסים ומכירים טכניקות לסחיבת משקל כבד מבלי לגרום נזקים לסחורה וגם לגופם. הדבר משמעותי לכך שניתן להעסיק סבל לטווח ארוך ולא לטווחי עבודה קצרים שלא מאפשרים לצבור ניסיון. 

סידור מחסן

המחסנים בהם נמצאות הסחורות עד יציאתן ליעדן הסופי הם מחסני ענק שנדרש סדר קפדני על מנת להתמצא בהם. עובדי קבוצת א-ר.או. ד. או.ס מכירים היטב את טכניקות סידור מחסנים כך שעובדי המחסן או בעליו יתמצאו בו היטב. במהלך הסידור נעשה רישום מדויק, כשלרוב מחסנים הם ממוחשבים וכך ניתן להתמצא בהם היטב. העובדים שמעמידה הקבוצה לרשות לקוחותיה מכירים את תוכנות הלוגיסטיקה הנדרשות ויסדרו את הסחורות במחסן בצורה מושלמת.

שירותינו - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

- שירותי פריקת מכולות וטעינת מכולות

- שירותי סבלות/ סבלים

- שירותי כוח אדם זמניים לעבודות סבלות

- שירותי מלגזנות

- סידור מחסנים

- סידור ומיון סחורה ומטענים 

- העברה וסידור המוצרים במחסנים

- אריזה והדבקת מדבקות “לייבלינג” לפי דרישת הלקוח

- הכנות סחורה להזמנות

- אספקת מלגזנים מורשים ומנוסים

- אספקת כוח אדם זמניים לעבודות סבלים לפי שעה

דרושים - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

לוח מודעות - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

חדשות - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

וידאו - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

קבוצת א-ר.או. ד. או.ס- שירותי פריקת מכולות וסבלות

קבוצת א-ר.או. ד. או.ס מציעה סבלים מנוסים לעבודות של פריקת מכולות וסידור סחורה במחסן. למעשה, מציעה הקבוצה כוח אדם מיומן לביצוע כל המשימות מרגע הגעת המכולה ועד צאתה מן המחסן אל יעדה הסופי.

מבצעים - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס

צור קשר - קבוצת א-ר.או. ד. או.ס
כתובת: כל הארץ
טלפון: 1700-505-775
נייד: 052-9170033

שלח הודעה לנציג החברה:


סניפים:

הצג כל חוות דעת [0]

הגדרות לאנשים עם מוגבלויות