רופא נשים בתל אביב. בדיקות בהריון. אולטרסאונד תלת ממד. אולטרסאונד הריון. סקירת מערכות מוקדמת. סקירת מערכות. שקיפות עורפית. ד"ר אנה אידלסון סמולין. לידה מוקדמת. רעלת הריון.

רופא נשים בתל אביב. בדיקות בהריון. אולטרסאונד תלת ממד. אולטרסאונד הריון. סקירת מערכות מוקדמת. סקירת מערכות. שקיפות עורפית. ד"ר אנה אידלסון סמולין. לידה מוקדמת. רעלת הריון.

ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת העובר 


אולטרסאונד הריון מאפשר לעקוב אחר התפתחות העובר כבר בשלבים מוקדמים של ההריון ועד הלידה. בעזרתו ניתן לזהות סימנים להפרעות גדילת העובר, להגדיר קבוצת נשים בסיכון מוגבר לסיבוכי הריון כגון לידה מוקדמת, רעלת הריון או עיקוב בגדילת העובר.

רוצה להיות בטוחה בכך שההיריון מתפתח בצורה תקינה? זקוקה לעוד עין בוחנת, דעה של מומחית ברפואת נשים ועובר? פני לד"ר אנה אידלסון!  

 

רפואה פרטית: רופא נשים בתל אביב

 

רופאת נשים בתל אביב, ד"ר אנה אידלסון סמולין הינה רופאה מנוסה ומומחית ברפואת נשים ועוברים. ד"ר אידלסון עובדת במרכז רפואי רבין (בית חולים בילינסון) בנוסף למרפאה הפרטית שלה במרכז לבריאות האישה בתל אביב.

תחום תת ההתמחות של ד"ר אידלסון הוא אבחון טרום לידתי המאפשר בדיקות סקר כבר בשליש הראשון של ההריון. שקיפות עורפית של העובר מתבצעת בין שבוע 11 ל- 13 של הריון ומאפשרת סקר להפרעות כרומוזומליות (תסמונת ע"ש דאון). בזמן הבדיקה ד"ר אידלסון מבצעת גם סקר ללידה מוקדמת, רעלת הריון ולעיקוב בגדילה תוך רחמית.  

בין שבועות 14 ל-17 של הריון ניתן לבצע סקירת מערכות מוקדמת ובהמשך (בין שבועות 20 ל-23) סקירת מערכות מאוחרת.

למה צריך לבצע סקירת מערכות מאוחרת, אם סקירה מוקדמת תקינה? בסקירת מערכות מוקדמת העובר עדיין צעיר ומשקלו סביב 150 גר'.  הבדיקה עדיין מורכבת לאיברים הפנימיים במיוחד ללב, כליות והריאות של העובר. חלק מהפרעות ההתפתחות עדיין לא נראות בסקירת מערכות המוקדמת. בנוסף לכך עדיין לא כל האיזורים במוח העובר קיימים. זאת הסיבה שמומלץ להשלים את סקירת המערכות המוקדמת בשבוע 20 - 23 (סקירת מערכות מאוחרת).

האם חייבים לעשות גם סקירת מערכות מוקדמת וגם סקירת מערכות מאוחרת? סקירת מערכות מוקדמת מאפשרת גילוי מוקדם של הפרעות בהתפתחות העובר, אבל זאת בדיקה לא שלמה כי העובר עדיין צעיר ולא כל האיברים קיימים בתוכו. בחלק ממדינות מפותחות ומרכזים דגולים לרפואת העובר סקירת מערכות מוקדמת לא קיימת. הם מבצעים סקר בשליש ראשון, בין שבוע 11 ל-13 (שקיפות עורפית) כולל בדיקת מבנה העובר לגילוי חלק ממומים גסים ואז סקירת מערכות בשבוע 22. 

מה היא סקירה שלישית? אין סקירת מערכות שלישית, אבל יש ומומלץ לבצע בדיקה למומים התפתחותיים בשליש האחרון של ההריון (בשבוע 32 - 34). 

איך אפשר להעריך סיכון בשליש הראשון של ההריון לפתח רעלת הריון בשליש אחרון? קיימת תוכנה שמחשבת את הסיכון של המטופלת לפתח רעלת הריון על בסיס גילה, עבר רפואי ומיילדותי, היסטוריה משפחתית וגם מדידות של זרימת דם בעורקים רחמיים, מדידות של ל"ד ותוצאות של בדיקת דם. 

את בסיכון מוגבר לפתח רעלת הריון? האם יש טיפול להורדת סיכון לרעלת הריון? רעלת הריון מתבטאת בהופעת בצקות אצל האישה ההרה, בעלייה בלחץ הדם, בהופעת חלבון בשתן, בהפרעות בתיפקודי הכליות והכבד, ובמקרים קיצוניים בבצקת ריאות ובפרכוסים ובמקרים נדירים אף במוות.

מחקר: אספרין הפחית מקרי רעלת הריון. המחקר נערך בראשות פרופ' קיפרוס ניקולאידס מבית חולים אוניבריטאי קינגס קולג' בלונדון והשתתפו בו כמה מדינות, בהן צוות החוקרים הישראלים מבית חולים בילינסון וד"ר חמוטל מאירי מ"מעבדות חי" ברחובות. במחקר נמצא כי נטילת אספרין במינון נמוך (150 מ"ג ליום) הפחיתה בשיעור של עד 84 אחוזים את התדירות של הופעת רעלת הריון מוקדמת. בקבוצת המחקר נרשמו פחות מקרי תמותת תינוקות בשל רעלת הריון או לידה מוקדמת. 

את בסיכון מוגבר ללידה מוקדמת? מה יש לעשות? האם יש טיפול להורדת סיכון ללידה מוקדמת?

 

ד"ר אידלסון מבצעת אולטרסאונד מיילדותי וגינקולוגי

 

ניסיון העבודה העשיר כולל השתלמות באנגליה במרכז הרפואי King's College Hospital בניהולו של פרופ' קיפרוס ניקולאידס אשר נחשב מהמובילים ברפואת העובר בעולם. ב-Harris Birthright Research Center שבלונדון ד''ר אידלסון עבדה עם רופאה קרדיולוגית ילדים פרופ' לינדזי אלן אשר הכשירה אותה לבדיקת לב העובר בשלבים מוקדמים של הריון (טרימסטר ראשון). כל אלו מבטיחים כי אצל ד"ר אידלסון תקבלו את הטיפול הטוב והמתקדם שקיים. ד''ר אידלסון מבצעת את בדיקות סקר למומי לב ומוח עובריים ושלילת מומים עובריים גסים כבר בטרימסטר הראשון של ההיריון.  

אולטרסאונד נשים (גינקולוגי) 

 

ד"ר אידלסון מבצעת בדיקות אולטרסאונד בהריון בטרימסטר ראשון, שני ושלישי:

שקיפות עורפית  - בדיקות סקר לתסמונת דאון בטרימסטר ראשון (כולל מדידת שקיפות עורפית, הערכת עצם אף, זרימת דם בחלק ימני של לב העובר ובדוקטוס וונוזוס). בזמן הבדיקה ד"ר אידלסון מודדת אורך צוואר הרחם כחלק מסקר ללידה מוקדמת, בודקת זרימת דם בעורקי הרחם כחלק מסקר לרעלת הריון ועיקוב בגדילה תוך רחמית.

•בדיקת דופלר בהריון - בדיקת זרימת דם בעורקים וורידים עובריים ורחמיים.

סקירת מערכות (מוקדמת ומורחבת).

•בדיקה לגילוי מומים התפתחותיים של העובר בשליש אחרון של הריון (שבוע 32-34).

תלת מימד בהריון -  בדיקת אולטרסאונד תלת מימדי 3D  ואולטרסאונד ארבע מימדי D4 (עובר בתנועה).  

•בדיקות אולטרסאונד בהריון מרובה עוברים. 

בדיקת אולטרסאונד גינקולוגי לרחם ולשחלות. 

 

ד"ר אנה אידלסון - מומחית במיילדות וגינקולוגיה בתל אביב ומומחית מובילה בתחום רפואת העובר.

יחס אישי ומתן תשומת לב גדול לכל מטופלת, עבודה בשיטות מתקדמות וחדישות והכי חשוב מקצועיות – הינן עקרונות העבודה של ד"ר אידלסון!

מעוניינת לעבור בדיקת אולטרסאונד מקיפה ומקצועית? קבעי תור כבר עכשיו! קבלת מטופלת ניתנת רק בהרשמה מראש.

 

בדיקות נוספות שניתן לבצע במרפאה:

•סקר ביוכימי שליש ראשון. בעת בדיקת שקיפות עורפית נלקחת בדיקת דם לסקר טרימסטר ראשון (PAPPA ו- Free B-HCG).

•חלבון עוברי (תבחין מרובה) בשבועות 16-19. בדיקת חלבון עוברי יכולה להיות משוקללת עם בדיקת סקר ביוכימי לתסמונת דאון של טרימסטר ראשון או בנפרד.

•בדיקה לאיתור תסמונת דאון בדם האם NIPT  (Non-Invasive Prenatal Test).

•דגימת DNA  מרירית הלחי לנשאות של מחלות ותסמונות גנטיות.

 

שירותינו - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

ד"ר אידלסון מבצעת בדיקות אולטרסאונד בהריון בטרימסטר ראשון, שני ושלישי:

שקיפות עורפית 

•בדיקת דופלר בהריון - בדיקת זרימת דם בעורקים וורדים עובריים ורחמיים.

סקירת מערכות (מוקדמת ומורחבת).

•בדיקה לגילוי מומים התפתחותיים של העובר בשליש אחרון של הריון (שב' 32-34).

תלת מימד בהריון -  בדיקת אולטרסאונד תלת מימדי 3D  ואולטרסאונד ארבע מימדי 4D (עובר בתנועה).  

•בדיקות אולטרסאונד בהריון מרובה עוברים. 

בדיקת אולטרסאונד גינקולוגי לרחם ושחלות. 

דרושים - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

לוח מודעות - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

חדשות - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

וידאו - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

מבצעים - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר

צור קשר - ד"ר אנה אידלסון - מומחית בתחום רפואת נשים ורפואת עובר
כתובת: תל אביב, רח' ברודצקי 43, כניסה ב', קומה 3
נייד: 052-9787577
052-8775869

שלח הודעה לנציג החברה:


סניפים:

הצג כל חוות דעת [0]

הגדרות לאנשים עם מוגבלויות